Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

No i dupa blada :/Odpalam, kreci, ale...krztusi się i gaśnie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez PKZ
    Szanowni Koledzy,
    Mama ten sam problem, odpalam octavke i się dusi, muszę trzymać nogę na gazie aż nie złapie trochę temperatury. Po czyszczeniu przepustnicy kilka dni było ok potem problem powrócił.
    Najdziwniejsze jest to, że przy odpalaniu na gazie wszystko jest ok.
    Nie ma znaczenia czy gasiłem go na benzynie czy na gazie więc problem zalewania chyba odpada.
    Filtr paliwa wymieniłem 2 tygodnie temu, poprzedni był czysty więc to też nie to. Cewki wszystkie 4 zmieniane w tamtym roku, katalizator także. Filtr powietrza wymieniany na wiosnę.
    Odłączałem czujnik temperatury i tylko trochę lepiej ale bez rewelacji.
    Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysły?
    Czy jest jakieś urządzenie które steruje dawkowaniem benzyny podczas pracy na ssaniu.
    Gdy obroty spadają do 8000 to wszystko jest ok.
    A jak jeździ na benzynie jek sie zagrzeje?. Może wtryski sie przycinaja, może pompa pada, może kiepskie swiece.
    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

    Komentarz


    • #27
      no właśnie wszystko trwa tylko na podwyższonych obrotach. Jak obroty spadają do tych 8000 to wszystko wraca do normy, świece mają jakieś 5tys, cewki około 30tys. . Katalizator wymieniałem 2 lata temu.
      Paweł

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X